Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kiedy możemy otrzymać odszkodowanie za nieudane wakacje?

Niestety zdarza się, że kupujemy wydawałoby się idealną wycieczkę przez biuro podróży, jednak gdy przyjeżdżamy do hotelu, okazuje się, że rzeczywistość nie wygląda tak jak oczekiwaliśmy.



Jeśli biuro podróży nie wypełni warunków, które były zawarte w umowie np. hotel jest kilka km od plaży, a miał być tuż przy niej, to możemy ubiegać się o odszkodowanie. Prawo do rekompensaty przysługuje nam na podstawie ustawy o usługach turystycznych. Zgodnie z tą ustawą organizator ponosi odpowiedzialność za usługi turystyczne, które zobowiązał się wykonać w umowie. Najlepiej wszelkie niezgodności jest zgłaszać już podczas wyjazdu, w ten sposób biuro podróży ma możliwość podjęcia interwencji i naprawienia błędów. Czas na złożenie reklamacji to 3 lata. Chcesz wiedzieć, na jaką rekompensatę możesz liczyć? Przeczytaj całość artykułu klikając tutaj.